Εκκλησία και Χριστός   1 comment

Εκκλησία και Χριστός

Ο χριστός κουβαλά το σταυρό του ματωμένος με αγκάθι κατα τας βιβλικάς περιγραφάς, ενώ πάνω από το σταυρό είναι αραγμένος σαν σε πολυθρόνα ένας υψηλόβαθμος ιερωμένος (στην προκειμένη ο ΠΑΠΑΣ)

Advertisements

One response to “Εκκλησία και Χριστός

Subscribe to comments with RSS.

  1. Την προφητεία του Ησαΐα κη, 16: «ιδού εγώ εμβαλώ εις τα θεμέλια Σιών λίθον πολυτελή εκλεκτόν ακρογωνιαίον, έντιμον, εις τα θεμέλια αυτής, και ο πιστεύων επ’ αυτόν ου μη καταισχυνθεί.»
    Ο Λίθος αυτός λοιπόν, είναι ο Χριστός, που αποκόπηκε από το όρος της επουράνιας Σιών, της οποίας σύμβολο είναι η Παναγία (Αποκάλυψις 12/ιβ). Η Παναγία είναι η «γυναίκα» για την οποία μίλησε ο Θεός στην Εύα στον κήπο της Εδέμ, η οποία θα γεννούσε «σπέρμα» τον Χριστό, και το γυναικείο εκείνο πρόσωπο, στο οποίο πληρώθηκε η Παλαιά Διαθήκη, φθάνοντας στο στόχο της γέννησης του Σωτήρα. Η Παναγία πάντοτε αφομοιωμένη και αποκορύφωμα της Παλαιάς Διαθήκης, αλλά και τύπος της Καινής Διαθήκης, είναι το όρος Σιών, η επουράνια Εκκλησία, που εδράζεται πάνω στον ακρογωνιαίο Λίθο Ιησού Χριστό. Γιατί ο Χριστός, εκ τής Εκκλησιάς του Ισραήλ εξήλθε, και τη Χριστιανική Εκκλησία στήριξε. Από την Εκκλησία αποκολλήθηκε, και έγινε ο ακρογωνιαίος Λίθος της. Που αν και αποδοκιμάσθηκε από τον Ισραηλιτικό λαό Του, έγινε κεφαλή γωνίας, και πάνω του εδράστηκε η Εκκλησία ολόκληρη.
    Και ο Λίθος αυτός, ως «ζώντες λίθους» (Α΄ Πέτρου 2/β: 5), άρχισε να εντάσσει στον Εαυτό Του όλους τους εις Χριστόν βαπτισθέντες. «Όσοι εις Χριστόν εβαπτίσθητε, Χριστόν ενεδύσασθε» (Γαλάτας 3/γ: 27). Και ο Λίθος άρχισε να μεγαλώνει και να αυξάνει, και η εξουσία Του να καλύπτει την γη ολόκληρη, και να κατακτά τη μία περιοχή μετά την άλλη…….
    Ο Ιουστίνος και ο Τερτυλλιανός βεβαιώνουν, ότι υπήρχαν στα αρχεία της Ρώμης δύο επίσημες εκθέσεις του Ποντίου Πιλάτου στον αυτοκράτορα Τιβέριο, στις οποίες αναφερόταν στα της καταδίκης και σταυρώσεως του Ιησού Χριστού οι οποίες φαίνεται να έχουν χαθεί σήμερα. Ο άγιος μάρτυρας Ιουστίνος αναφέρει δυο φορές με σιγουριά τα γραπτά του Πιλάτου περί Χριστού (Α’ Απολογία 35 και 48), καθώς και ο Τερτυλλιανός (Apologeticum 5 και 21, 24). Οι μαρτυρίες δυο πατέρων που έζησαν τόσο κοντά στα γεγονότα αυτά και που τα έγραφαν αυτά σε περίοδο διωγμών, απευθυνόμενοι προς ειδωλολάτρες, έχουν σπουδαίο βάρος. Μάλιστα, φαίνεται πως κάποια στιγμή τα γραπτά του Πιλάτου πλαστογραφήθηκαν με αποτέλεσμα να είναι βλάσφημα, αν πιστέψουμε τον Ευσέβιο (Εκκλησιαστική Ιστορία 9.5.1). Τέλος, τα γραπτά του Πιλάτου αναφέρονται και από τον άγιο Επιφάνιο (Αιρέσεις 50.1). Πάντως τα έγγραφα αυτά, πρέπει να διακριθούν από τα απόκρυφα με τίτλο «Acta Pilati» και «Επιστολή Πιλάτου προς αυτοκράτορα Κλαύδιο» τα οποία κυκλοφόρησαν αργότερα και αποτελούν ψευδεπίγραφες συγγραφές στις οποίες εκδηλώνεται απλά απόπειρα να ανασυντεθούν τα αρχικά έγγραφα……
    Φίλε Αντώνη γιατί αμφιβάλεις ότι ο Ιησούς Χριστός, ήταν Υιός του Θεού;
    Καλά κάνεις και δεν πιστεύεις, αλλά μην αμφιβάλεις, αν ήταν παραμυθάκι θα είχε ξεχαστεί….. υπάρχουν Ιστορικοί που έχουν (ψαχτεί)με όλο το θέμα του Ιησού……

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism
url,  tracking
Αρέσει σε %d bloggers: